Τρίτη 23 Δεκεμβρίου 2025

Αύξηση τελών χωρίς ... φιοριτούρες

 Αυξημένα δημοτικά τέλη θα κληθούν οι δημότες των Ιωαννίνων, να πληρώσουν τη νέα χρονιά. Αυτή είναι η πραγματικότητα και τα περί "αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών", είναι λόγια του αέρα. Εκεί που η μπάνκα τινάζεται στον αέρα, είναι η αναφορά της Αντιδημάρχου κας Γιώτη ότι "για υπερδιπλασιασμό του κόστους διαχείρισης απορριμμάτων". Για να το λέει έτσι θα είναι, αλλά η κα Αντιδήμαρχος δεν πρέπει να ξεχνάει και τον αγώνα που έκανε ο πολιτικός της προϊστάμενος για να περάσει όλη η ευθύνη λειτουργίας των απορριμμάτων από την Περιφέρεια στο ΦΟΔΣΑ και στο τμήμα- που της αναλογούσε- αύξηση κόστους προκάλεσε και όχι μείωση... Να τα λέμε και αυτά έτσι;

Δημοσκόπηση του ... πρώην!

Η είδηση: Η πανελλαδική έρευνα των RealPolls/Protagon, η έκτη του 2026, διεξήχθη το τριήμερο 20-22 Ιουνίου σε δείγμα 1.537 πολιτών και αποτυ...